Regulamin

Regulamin hurtowni internetowej TABU


§1. Warunki ogólne

  1. Administratorem serwisu jest Tabu Sp. z o.o. z siedzibą: ul. Lipska 20, 30-721 Kraków, wpisaną do rejestru przedsiębiorców pod numerem NIP: 679-27-04-026.

  2. Ceny wszystkich produktów w systemie zamówień są cenami netto (nie zawierają podatku VAT).

  3. Tabu zastrzega sobie prawo do wycofania niektórych produktów z oferty.

  4. Poprzez zarejestrowanie, Klient wyraża zgodę na wykorzystanie danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym.

  5. TABU Sp. z o.o. ogranicza wykorzystanie i zbieranie informacji o Klientach do niezbędnego minimum wymaganego do wysyłkowej sprzedaży towarów, co obejmuje m.in. adresy e-mail oraz dane osobowo-adresowe, które są przetwarzane zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. oraz RODO z dnia 27 kwietnia 2016 r., wyłącznie w celu realizacji zamówień i nie będą udostępniane osobom trzecim.

  6. Minimalna średniomiesięczna wartość obrotów na fakturach (liczona z 3 ostatnich miesięcy), poniżej której zastrzegamy sobie prawo do zablokowania możliwości korzystania z loginu i hasła, wynosi 500 zł netto. TABU Sp. z o.o. zastrzega sobie w takim przypadku prawo do odmowy ponownej rejestracji Klienta.

  7. Jednorazowe zamówienie składane przez Klientów zagranicznych musi wynosić minimum 120 EUR.

  8. Zajmujemy się wyłącznie sprzedażą hurtową — pierwsze zamówienie nowego Klienta nie może być mniejsze niż 500 zł netto.

  9. Klienci hurtowni stacjonarnej (zarejestrowani wcześniej w bazie TABU Sp. z o.o.) zachowują wszystkie dotychczasowe prawa i przywileje.

  10. Dla nowych Klientów hurtowni, którzy regularnie korzystają z oferty, istnieje możliwość indywidualnego określenia warunków współpracy.

  11. Klient akceptujący Regulamin może wyrazić zgodę na przesyłanie informacji handlowych przez TABU Sp. z o.o. drogą elektroniczną.

  12. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, administratorem danych osobowych Klienta jest TABU Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie.

  13. Dane osobowe Klienta przetwarzane będą w celu realizacji umowy zawartej z TABU Sp. z o.o., na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO.

  14. Dane osobowe Klienta nie będą udostępniane innym odbiorcom, poza podmiotami przetwarzającymi dane Klienta zgodnie z wyrażoną zgodą.

  15. Dane osobowe Klienta nie będą przekazywane do państw trzecich.

  16. Dane osobowe Klienta będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.

  17. Klient ma prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia, sprzeciwu oraz cofnięcia zgody w dowolnym momencie.

  18. Klient ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeśli uzna, że przetwarzanie jego danych narusza przepisy RODO.

  19. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne.

  20. Dane osobowe Klienta nie będą przetwarzane automatycznie ani profilowane.


§2. Formy płatności

  1. Przelew – przedpłata – W tytule przelewu prosimy o podanie numeru zamówienia oraz numeru Klienta. Na wpłatę czekamy 3 dni robocze od chwili przesłania informacji o wartości zamówienia. W przypadku braku wpłaty zamówienie zostanie anulowane.

  2. Pobranie – Należna kwota pobierana jest przez kuriera w momencie dostawy. Maksymalna wartość pierwszego pobrania to 2000 zł brutto.

  3. Przelew terminowy – Dotyczy stałych Klientów hurtowni.

  4. Płatność gotówką – Przy odbiorze towaru w siedzibie Hurtowni TABU.

  5. Natychmiastowa płatność online – Poprzez bramkę szybkich płatności. Na wpłatę czekamy 24 godziny. W przypadku braku wpłaty zamówienie zostanie anulowane.


§3. Zamówienia i wysyłka

  1. Zatwierdzenie zamówienia przez Klienta jest równoznaczne z rozpoczęciem jego realizacji.

  2. TABU Sp. z o.o. pokrywa koszty przesyłki powyżej 900 zł netto (przesyłki krajowe). Poniżej tej kwoty koszty przesyłki pokrywa Zamawiający.

  3. Termin realizacji zamówienia to maksymalnie 1 dzień roboczy od potwierdzenia. W wyjątkowych przypadkach (np. brak towaru) może ulec zmianie.

  4. Zamówienia są realizowane na terenie całego kraju.

  5. TABU Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji kolejnych zamówień Klienta, który:
    – zwraca towar bez istotnej przyczyny,
    – nie odebrał przesyłki za pobraniem,
    – posiada nieopłacone faktury po terminie.
    W takich przypadkach możliwość logowania do systemu zostaje zablokowana.

  6. Zamówienia przyjmowane są 24/7. Realizacja odbywa się od poniedziałku do piątku w godz. 8:00–16:00.

  7. Prezentowane ilości towarów mogą odbiegać od rzeczywistego stanu magazynowego — nie stanowi to podstawy do roszczeń. O różnicach Klient jest informowany niezwłocznie.

  8. Wysyłki realizowane są firmą kurierską GLS.

  9. Koszty przesyłek krajowych określane są automatycznie w systemie zamówień.

  10. Maksymalna wartość przesyłki za pobraniem wynosi 5000 zł brutto. Dotyczy wyłącznie Polski.

  11. W przypadku zamówień zagranicznych koszty przesyłki ustalane są indywidualnie po skompletowaniu zamówienia.

  12. Czas dostawy krajowej przez kuriera to zazwyczaj 1 dzień roboczy.


§4. Reklamacje

  1. Podstawą reklamacji jest dowód sprzedaży w postaci faktury. Różnice w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, wynikające z niewłaściwie ustawionych parametrów monitora Klienta, nie stanowią podstawy do zwrotu towaru.

  2. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru w obecności doręczyciela. Przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić stan opakowania. W przypadku, gdy opakowanie nosi znamiona uszkodzenia, nie należy przyjmować przesyłki i w obecności doręczyciela sporządzić protokół szkody. Klient, po uiszczeniu opłaty, ma prawo do sprawdzenia zawartości paczki w obecności doręczyciela w celu sprawdzenia, czy nie nastąpiło uszkodzenie towaru w trakcie dostawy. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z doręczycielem protokołu reklamacyjnego.

  3. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy użytkownika, wszelkie koszty pokrywa Klient.

  4. Aby zgłosić reklamację, należy:
    – wypełnić formularz reklamacyjny dostępny na stronie: https://tabu.com.pl/reklamacja,
    – oraz odesłać reklamowany produkt na adres:
    TABU Sp. z o.o.
    ul. Lipska 20
    30-721 Kraków

Reklamowany produkt powinien być odpowiednio zabezpieczony na czas transportu. Do przesyłki należy dołączyć kopię dowodu zakupu (np. faktury) oraz numer zgłoszenia wygenerowany po wypełnieniu formularza reklamacyjnego.


§5. Fotografie i prawa autorskie

  1. Wszystkie zdjęcia w serwisie www.tabu.com.pl są chronione prawem autorskim i należą do właścicieli marek lub TABU Sp. z o.o.

  2. W celu uzyskania zgody na wykorzystanie zdjęć, opisów, katalogów — należy skontaktować się z działem sprzedaży: biznes@tabu.com.pl

  3. TABU nie wyraża zgody na używanie materiałów z serwisu na portalach aukcyjnych.


§6. Odpowiedzialność

TABU Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z przyczyn od niej niezależnych, w tym:
– zamówienia składane w imieniu Klienta przez osoby trzecie,
– różnice w wyglądzie lub kolorach produktów wynikające z parametrów technicznych urządzeń,
– opóźnienia w dostawie przez firmę kurierską.


§7. Promocje

Promocje organizowane przez TABU Sp. z o.o.:
– nie łączą się z innymi promocjami,
– nie obowiązują na produkty z wcześniej udzielonym rabatem,
chyba że w warunkach promocji zapisano inaczej.


Kontakt

Tel. kom.: 510 127 128 (pon.–pt. 8:00–16:00)
E-mail: biznes@tabu.com.pl
Tel.: +48 12 650 71 78
Fax: 12 650 71 74